Shoppa här

lördag 25 februari 2012

Djungelklänning


Djungelklänning i velour.

1 kommentar:

  1. Halloj Jenny! Ååå va fina kläder du gör, wow va duktig du är! Jag är lite sugen på den här djungelklänningen (den är helt underbar) till min tjej, vad har du för pris på den?
    Kram från Annica
    www.pancake.webblogg.se

    SvaraRadera