Halloj Jenny! Ååå va fina kläder du gör, wow va duktig du är! Jag är lite sugen på den här djungelklänningen (den är helt underbar) till min tjej, vad har du för pris på den?Kram från Annicawww.pancake.webblogg.se
Halloj Jenny! Ååå va fina kläder du gör, wow va duktig du är! Jag är lite sugen på den här djungelklänningen (den är helt underbar) till min tjej, vad har du för pris på den?
SvaraRaderaKram från Annica
www.pancake.webblogg.se